Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22372
Назва: Маркетинг відносин у системі управління підприємством
Автори: Мітяєв, Т.Л.
Кіріла, А.Г.
Ключові слова: маркетинг;відносини;управління;підприємство;marketing;relations;management;enterprise;маркетинг;отношения;управление;предприятие
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мітяєва Т. Л., Кіріла А. Г. Маркетинг відносин у системі управління підприємством. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 660-666.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та методико-практичні основи маркетингу відносин на основі системного, ситуаційного та комплексного підходів з урахуванням специфіки функціонування вітчизняних виробників.
Theoretical methodical and practical bases of relations marketing based on system, situational and complex approaches, taking into account the functioning specificities of the national producers, are examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22372
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_93.pdf194.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.