Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітяєв, Т.Л.-
dc.contributor.authorКіріла, А.Г.-
dc.date.accessioned2023-02-10T10:08:24Z-
dc.date.available2023-02-10T10:08:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМітяєва Т. Л., Кіріла А. Г. Маркетинг відносин у системі управління підприємством. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 660-666.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22372-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та методико-практичні основи маркетингу відносин на основі системного, ситуаційного та комплексного підходів з урахуванням специфіки функціонування вітчизняних виробників.uk_UA
dc.description.abstractTheoretical methodical and practical bases of relations marketing based on system, situational and complex approaches, taking into account the functioning specificities of the national producers, are examined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectвідносиниuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectrelationsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectотношенияuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.titleМаркетинг відносин у системі управління підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_93.pdf194.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.