Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22235
Название: Дослідження конкурентного статусу підприємства сфери послуг як основа розробки маркетингової стратегії
Авторы: Пічугіна, Т.С.
Яцун, Л.М.
Селютін, В.М.
Куценко, В.А.
Ключевые слова: дослідження;конкуренція;підприємство сфери послуг;маркетингова стратегія;research;competition;service sector enterprise;marketing strategy;исследование;конкуренция;предприятие сферы услуг;маркетинговая стратегия
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Пічугіна Т. С., Яцун Л. М., Селютін В. М., Куценко В. А. Дослідження конкурентного статусу підприємства сфери послуг як основа розробки маркетингової стратегії. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 545-553.
Краткий осмотр (реферат): Подано результати дослідження конкурентоспроможності ТОВ «Школа LCN – Ukraine», яке здійснює діяльність у галузі надання косметичних послуг. Виявлено проблеми системи управління підприємством.
Results are presented of research of competitiveness LTD. «School of LCN – Ukraine», which carries out activity in the the field of grants of cosmetic services. The problems of control the system by an enterprise are exposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22235
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_77.pdf229.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.