Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22235
Title: Дослідження конкурентного статусу підприємства сфери послуг як основа розробки маркетингової стратегії
Authors: Пічугіна, Т.С.
Яцун, Л.М.
Селютін, В.М.
Куценко, В.А.
Keywords: дослідження;конкуренція;підприємство сфери послуг;маркетингова стратегія;research;competition;service sector enterprise;marketing strategy;исследование;конкуренция;предприятие сферы услуг;маркетинговая стратегия
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Пічугіна Т. С., Яцун Л. М., Селютін В. М., Куценко В. А. Дослідження конкурентного статусу підприємства сфери послуг як основа розробки маркетингової стратегії. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 545-553.
Abstract: Подано результати дослідження конкурентоспроможності ТОВ «Школа LCN – Ukraine», яке здійснює діяльність у галузі надання косметичних послуг. Виявлено проблеми системи управління підприємством.
Results are presented of research of competitiveness LTD. «School of LCN – Ukraine», which carries out activity in the the field of grants of cosmetic services. The problems of control the system by an enterprise are exposed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22235
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_77.pdf229.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.