Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22139
Назва: Роль планування в розвитку торговельного підприємства
Автори: Ткаченко, Н.М.
Ключові слова: планування;торговельне підприємство;розвиток;planning;trading company;development;планирование;торговое предприятие;развитие
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ткаченко Н. М. Роль планування в розвитку торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 368-374.
Короткий огляд (реферат): Встановлено значущість планування в розвитку торговельного підприємства, розглянуто основні його види та виокремлено організаційні підходи до планової роботи на підприємстві з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища.
Significance of planning in the trade enterprise development is established; the main types of planning are considered and organizational approaches to the project work in the enterprise considering factors of external and internal environment are emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22139
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_54.pdf165.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.