Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Н.М.-
dc.date.accessioned2023-02-08T10:44:25Z-
dc.date.available2023-02-08T10:44:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТкаченко Н. М. Роль планування в розвитку торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 368-374.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22139-
dc.description.abstractВстановлено значущість планування в розвитку торговельного підприємства, розглянуто основні його види та виокремлено організаційні підходи до планової роботи на підприємстві з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища.uk_UA
dc.description.abstractSignificance of planning in the trade enterprise development is established; the main types of planning are considered and organizational approaches to the project work in the enterprise considering factors of external and internal environment are emphasized.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectпланированиеuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.titleРоль планування в розвитку торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_54.pdf165.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.