Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20154
Назва: | До питання визначення змісту поняття «корпоративна культура» |
Автори: | Смирнов, В.В. Коршунова, І.П. |
Ключові слова: | «корпоративна культура»;зміст;поняття;"corporate culture";content;concept;«корпоративная культура»;содержание;понятие |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Смирнов В. В., Коршунова І. П. До питання визначення змісту поняття «корпоративна культура». Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 721-726. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається питання, що визначає зміст поняття «корпоративна
культура». Акцентується увага на розумінні цілей, значення, місця, цінностей
і поведінки співтовариств, існування яких викликало до життя поняття
корпоративної культури. Надається характеристика корпоративним
відносинам, які впливають на формування корпоративної культури і
допомагають підприємству розвиватись, стверджуючи свою відповідну
репутацію. The question specifying the essence of the notion «corporate culture» is considered. Attention is emphasized on the clarification of arm,s importance, position, valuables and behavior of the communities, existence of which generated the notion of corporate culture. Characteristics of corporate relations which influence the formation of corporate culture and help manufacture confirm its corresponding reputation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20154 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (13) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2011_1_106.pdf | 157.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.