Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20154
Название: | До питання визначення змісту поняття «корпоративна культура» |
Авторы: | Смирнов, В.В. Коршунова, І.П. |
Ключевые слова: | «корпоративна культура»;зміст;поняття;"corporate culture";content;concept;«корпоративная культура»;содержание;понятие |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Смирнов В. В., Коршунова І. П. До питання визначення змісту поняття «корпоративна культура». Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 721-726. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглядається питання, що визначає зміст поняття «корпоративна
культура». Акцентується увага на розумінні цілей, значення, місця, цінностей
і поведінки співтовариств, існування яких викликало до життя поняття
корпоративної культури. Надається характеристика корпоративним
відносинам, які впливають на формування корпоративної культури і
допомагають підприємству розвиватись, стверджуючи свою відповідну
репутацію. The question specifying the essence of the notion «corporate culture» is considered. Attention is emphasized on the clarification of arm,s importance, position, valuables and behavior of the communities, existence of which generated the notion of corporate culture. Characteristics of corporate relations which influence the formation of corporate culture and help manufacture confirm its corresponding reputation. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20154 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1 (13) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2011_1_106.pdf | 157.87 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.