Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20154
Title: | До питання визначення змісту поняття «корпоративна культура» |
Authors: | Смирнов, В.В. Коршунова, І.П. |
Keywords: | «корпоративна культура»;зміст;поняття;"corporate culture";content;concept;«корпоративная культура»;содержание;понятие |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Смирнов В. В., Коршунова І. П. До питання визначення змісту поняття «корпоративна культура». Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 721-726. |
Abstract: | Розглядається питання, що визначає зміст поняття «корпоративна
культура». Акцентується увага на розумінні цілей, значення, місця, цінностей
і поведінки співтовариств, існування яких викликало до життя поняття
корпоративної культури. Надається характеристика корпоративним
відносинам, які впливають на формування корпоративної культури і
допомагають підприємству розвиватись, стверджуючи свою відповідну
репутацію. The question specifying the essence of the notion «corporate culture» is considered. Attention is emphasized on the clarification of arm,s importance, position, valuables and behavior of the communities, existence of which generated the notion of corporate culture. Characteristics of corporate relations which influence the formation of corporate culture and help manufacture confirm its corresponding reputation. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20154 |
Appears in Collections: | Випуск 1 (13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2011_1_106.pdf | 157.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.