Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20132
Название: Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень
Авторы: Кривошеєва, Н.М.
Соболєв, В.Л.
Ключевые слова: кулхантинг;новітній інструмент;маркетингові дослідження;coolhunting;the newest tool;marketing researches;кулхантинг;новейший инструмент;маркетинговые исследования
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кривошеєва Н. М., Соболєв В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 658-663.
Краткий осмотр (реферат): Виявлено проблеми та особливості формування принципів та форм кулхантингового дослідження, що пов’язані з неоднорідністю та багатофакторністю об’єкта, що вивчається, а саме – з вивченням трендів та пошуком модних тенденцій, зокрема серед молоді.
The paper identified the problems and peculiarities of the principles and forms cool hunting studies related to the heterogeneity and multifactor studied object, namely the study of trends and search of fashion trends, particularly among young people.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_96.pdf256.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.