Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.М.-
dc.contributor.authorСоболєв, В.Л.-
dc.date.accessioned2023-01-12T20:11:24Z-
dc.date.available2023-01-12T20:11:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКривошеєва Н. М., Соболєв В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 658-663.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132-
dc.description.abstractВиявлено проблеми та особливості формування принципів та форм кулхантингового дослідження, що пов’язані з неоднорідністю та багатофакторністю об’єкта, що вивчається, а саме – з вивченням трендів та пошуком модних тенденцій, зокрема серед молоді.uk_UA
dc.description.abstractThe paper identified the problems and peculiarities of the principles and forms cool hunting studies related to the heterogeneity and multifactor studied object, namely the study of trends and search of fashion trends, particularly among young people.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкулхантингuk_UA
dc.subjectновітній інструментuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectcoolhuntinguk_UA
dc.subjectthe newest tooluk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectкулхантингuk_UA
dc.subjectновейший инструментuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.titleКулхантинг – новітній інструмент маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_96.pdf256.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.