Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132
Title: Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень
Authors: Кривошеєва, Н.М.
Соболєв, В.Л.
Keywords: кулхантинг;новітній інструмент;маркетингові дослідження;coolhunting;the newest tool;marketing researches;кулхантинг;новейший инструмент;маркетинговые исследования
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Кривошеєва Н. М., Соболєв В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 658-663.
Abstract: Виявлено проблеми та особливості формування принципів та форм кулхантингового дослідження, що пов’язані з неоднорідністю та багатофакторністю об’єкта, що вивчається, а саме – з вивченням трендів та пошуком модних тенденцій, зокрема серед молоді.
The paper identified the problems and peculiarities of the principles and forms cool hunting studies related to the heterogeneity and multifactor studied object, namely the study of trends and search of fashion trends, particularly among young people.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_96.pdf256.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.