Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19904
Назва: Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства
Автори: Власова, Н.О.
Мелушова, І.Ю.
Ключові слова: ціноутворення;принципи;підприємства ресторанного господарства;pricing;principles;restaurant enterprises;ценообразование;принципы;предприятия ресторанного хозяйства
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Власова Н. О., Мелушова І. Ю. Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 149-155.
Короткий огляд (реферат): Визначено зміст цінової політики підприємств. Обґрунтовано основні принципи ціноутворення з урахуванням специфіки діяльності підприємств ресторанного господарства.
The essence of enterprises’ price policy was determined. The basic principles of pricing taking into account the specific of restaurant business enterprises activity were grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19904
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_25.pdf191.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.