Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласова, Н.О.-
dc.contributor.authorМелушова, І.Ю.-
dc.date.accessioned2023-01-06T20:57:08Z-
dc.date.available2023-01-06T20:57:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВласова Н. О., Мелушова І. Ю. Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 149-155.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19904-
dc.description.abstractВизначено зміст цінової політики підприємств. Обґрунтовано основні принципи ціноутворення з урахуванням специфіки діяльності підприємств ресторанного господарства.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of enterprises’ price policy was determined. The basic principles of pricing taking into account the specific of restaurant business enterprises activity were grounded.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectrestaurant enterprisesuk_UA
dc.subjectценообразованиеuk_UA
dc.subjectпринципыuk_UA
dc.subjectпредприятия ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.titleОсновні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_25.pdf191.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.