Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Назва: | Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі |
Автори: | Чорна, М.В. |
Ключові слова: | конкуренція;роздрібна торгівля;методологічні засади діагностики;competition;retail;methodological principles of diagnosis;конкуренция;розничная торговля;методологические основы диагностики |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Чорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 221-226. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній
торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу, що передбачає
визначення специфічних ознак галузі, дослідження особливостей конкуренції, а
також включає сукупність теоретичних і методичних постулатів щодо
визначення цілей, принципів і методики аналізу. Methodological principles of diagnosis of competition in the retail as an independent trend analysis, which involves identifying specific features of field study of competition and includes a set of theoretical and methodological assumptions about the goals, principles and methods of analysis are created. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2011_2_35.pdf | 158.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.