Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Назва: Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі
Автори: Чорна, М.В.
Ключові слова: конкуренція;роздрібна торгівля;методологічні засади діагностики;competition;retail;methodological principles of diagnosis;конкуренция;розничная торговля;методологические основы диагностики
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 221-226.
Короткий огляд (реферат): Розроблено методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу, що передбачає визначення специфічних ознак галузі, дослідження особливостей конкуренції, а також включає сукупність теоретичних і методичних постулатів щодо визначення цілей, принципів і методики аналізу.
Methodological principles of diagnosis of competition in the retail as an independent trend analysis, which involves identifying specific features of field study of competition and includes a set of theoretical and methodological assumptions about the goals, principles and methods of analysis are created.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_35.pdf158.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.