Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Название: Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі
Авторы: Чорна, М.В.
Ключевые слова: конкуренція;роздрібна торгівля;методологічні засади діагностики;competition;retail;methodological principles of diagnosis;конкуренция;розничная торговля;методологические основы диагностики
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Чорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 221-226.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу, що передбачає визначення специфічних ознак галузі, дослідження особливостей конкуренції, а також включає сукупність теоретичних і методичних постулатів щодо визначення цілей, принципів і методики аналізу.
Methodological principles of diagnosis of competition in the retail as an independent trend analysis, which involves identifying specific features of field study of competition and includes a set of theoretical and methodological assumptions about the goals, principles and methods of analysis are created.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (14)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_2_35.pdf158.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.