Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Title: Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі
Authors: Чорна, М.В.
Keywords: конкуренція;роздрібна торгівля;методологічні засади діагностики;competition;retail;methodological principles of diagnosis;конкуренция;розничная торговля;методологические основы диагностики
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Чорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 221-226.
Abstract: Розроблено методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу, що передбачає визначення специфічних ознак галузі, дослідження особливостей конкуренції, а також включає сукупність теоретичних і методичних постулатів щодо визначення цілей, принципів і методики аналізу.
Methodological principles of diagnosis of competition in the retail as an independent trend analysis, which involves identifying specific features of field study of competition and includes a set of theoretical and methodological assumptions about the goals, principles and methods of analysis are created.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_35.pdf158.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.