Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : [118] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 118
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Внутренний маркетинг как интегрирующий фактор достижения конкурентного преимущества предприятияКривошеева, Н. М.
2020Сучасні методи використання змішаного навчання під час вивчення іноземної мови у ЗВОУдовенко, І. В.; Подворна, Л. А.
2020Маркетингові дослідження у сфері діяльності туристичного бізнесуТімченко, О. Д.
2020Маркетингова комунікація на ринку УкраїниСтепанчук, С. О.; Грущенко, А. В.
2020Зіставлення дискурсивних ознак паблік рилейшнз і реклами в маркетинговій комунікаціїРаскосова, Г. Б.
2020Формування професійних компетентностей магістрів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»Паска, М. З.
2020Технологія змішаного навчання та його роль у підвищенні якості професійної мовної освітиМуравйова, О. М.; Скриннік, Н. А.
2020Синергія в комунікаційній діяльності підприємстваОлініченко, К. С; Бєлавіна, Г. Р.
2020Позиціонування маркетингової логістики в загальній структурі підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьНосач, Л. Л.
2020Масові відкриті онлайн-курси комунікативного спрямування та їх роль у навчанні студентів нелінгвістичних напрямів підготовкиМуравйова, О. М.; Архипова, В. О.
2020Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку УкраїниМунтян, І. В.; Євтушок, О. В.; Донець, О. Я.
2020Реалізація маркетингових стратегій у закладах вищої освітиЛазарєва, В. В.
2020Трансформація маркетингових комунікацій як імператив посткризового розвиткуКоломієць, Г. М.; Меленцова, О. В.; Вовк, І. О.
2020Функціональні та інформаційні складові комплексу маркетингових комунікацій підприємствКасян, С. Я.; Юферова, Д. О.
2020Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності банківської установиЗоріна, О. І.; Фадєєнко, В. Ю.
2020Сегментація ринку туристичних послугЗабурмеха, Є. М.; Валькова, О. О.
2020Передумови формування державних маркетингових відносинЗабаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.
2020Практична ціль навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностейБорисова, А. О.; Колесник, А. О.; Мануєнкова, О. О.
2020Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингуДолина, І. В.; Перерва, П. Г.; Косенко, О. П.
2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 118