Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41717
Title: Внутренний маркетинг как интегрирующий фактор достижения конкурентного преимущества предприятия
Authors: Кривошеева, Н. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кривошеева Н. М. Внутренний маркетинг как интегрирующий фактор достижения конкурентного преимущества предприятия. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 273-275.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41717
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_273-275.pdf532.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.