Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18331
Назва: Зміст маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Содержание маркетинговой стратегии предприятия
Content of enterprise marketing strategy
Автори: Шебанова, О. О.
Ключові слова: стратегія підприємства;маркетингова стратегія;стратегия предприятия;маркетинговая стратегия;strategy of enterprise;marketing strategy
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шебанова О. О. Зміст маркетингової стратегії підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 172 «Економічні науки». 2016. С. 190-201.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 172;
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовані різні типи стратегії підприємства та розглянуті підходи до їх формування, представлене місце маркетингової стратегії в стратегії підприємства; приведений ґрунтовний аналіз визначень маркетингової стратегії в економічній літературі; представлені існуючі відмінності в визначенні сутності маркетингової стратегії; досліджені основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням маркетингової стратегії підприємства; приведена структура формування маркетингової стратегії підприємства.
В статье сделан анализ разных типов стратегии предприятия и рассмотренные подходы к ее формированию, представлено место маркетинговой стратегии в стратегии предприятия; приведенный основательный анализ определений маркетинговой стратегии в экономической литературе; представлены существующие отличия в определении сущности маркетинговой стратегии; исследованы основные факторы влияния на потребителя, которые реализуются внедрением маркетинговой стратегии предприятия; приведена структура формирования маркетинговой стратегии предприятия
In the article the different types of the enterprise strategy has been made and the approaches to it formation are considered, the place of the marketing strategy in the strategy of enterprise are presented, the basic analysis for the marketing strategy definition in the economics literature have been adduced; the real difference in the content of the marketing strategy definition were presented; the basic factors of the influence to the consumers, which by marketing strategy application are realized, were investigated; the structure of the marketing strategy formation has been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18331
Розташовується у зібраннях:Випуск 172: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23_172_2016.pdf463.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.