Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШебанова, О. О.-
dc.date.accessioned2022-12-15T21:48:02Z-
dc.date.available2022-12-15T21:48:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШебанова О. О. Зміст маркетингової стратегії підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 172 «Економічні науки». 2016. С. 190-201.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18331-
dc.description.abstractВ статті проаналізовані різні типи стратегії підприємства та розглянуті підходи до їх формування, представлене місце маркетингової стратегії в стратегії підприємства; приведений ґрунтовний аналіз визначень маркетингової стратегії в економічній літературі; представлені існуючі відмінності в визначенні сутності маркетингової стратегії; досліджені основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням маркетингової стратегії підприємства; приведена структура формування маркетингової стратегії підприємства.uk_UA
dc.description.abstractВ статье сделан анализ разных типов стратегии предприятия и рассмотренные подходы к ее формированию, представлено место маркетинговой стратегии в стратегии предприятия; приведенный основательный анализ определений маркетинговой стратегии в экономической литературе; представлены существующие отличия в определении сущности маркетинговой стратегии; исследованы основные факторы влияния на потребителя, которые реализуются внедрением маркетинговой стратегии предприятия; приведена структура формирования маркетинговой стратегии предприятияuk_UA
dc.description.abstractIn the article the different types of the enterprise strategy has been made and the approaches to it formation are considered, the place of the marketing strategy in the strategy of enterprise are presented, the basic analysis for the marketing strategy definition in the economics literature have been adduced; the real difference in the content of the marketing strategy definition were presented; the basic factors of the influence to the consumers, which by marketing strategy application are realized, were investigated; the structure of the marketing strategy formation has been given.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 172;-
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегия предприятияuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectstrategy of enterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleЗміст маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeСодержание маркетинговой стратегии предприятияuk_UA
dc.title.alternativeContent of enterprise marketing strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 172: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23_172_2016.pdf463.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.