Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17405
Назва: Торговельний центр. Характерні особливості функціонування
Автори: Чернікова, Г.С.
Ключові слова: торговельний центр;роздрібна торгівля;shopping mall;retail;торговый центр;розничная торговля
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чернікова Г. С. Торговельний центр. Характерні особливості функціонування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 282-290.
Короткий огляд (реферат): Визначено поняття торговельного центру як особливого типу об’єктів роздрібної торгівлі, висвітлено його принципові відмінності від традиційних форм торгівлі.
Concept of shopping center is certain in the article as special type of retail business objects. Lighted up principle differences of shopping center from the traditional trade’s forms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17405
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__42.pdf271.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.