Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернікова, Г.С.-
dc.date.accessioned2022-12-07T22:24:26Z-
dc.date.available2022-12-07T22:24:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧернікова Г. С. Торговельний центр. Характерні особливості функціонування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 282-290.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17405-
dc.description.abstractВизначено поняття торговельного центру як особливого типу об’єктів роздрібної торгівлі, висвітлено його принципові відмінності від традиційних форм торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractConcept of shopping center is certain in the article as special type of retail business objects. Lighted up principle differences of shopping center from the traditional trade’s forms.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectторговельний центрuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectshopping malluk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectторговый центрuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.titleТорговельний центр. Характерні особливості функціонуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__42.pdf271.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.