Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14528
Название: | Підвищення технічного рівня трактора ХТЗ-170 |
Авторы: | Д’яченко, Ігор Юрійович |
Научный руководитель: | Шевченко, Ігор Олександрович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | сільськогосподарський агрегат;активні робочі органи;привід;плавний розгін;ефективність роботи |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Д’яченко І. Ю. Підвищення технічного рівня трактора ХТЗ-170: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. І. О. Шевченко; Харків, 2020. 76 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Один з шляхів підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва це виконання технологічних процесів в задані агротехнічні терміни. Велике значення у вирішенні цієї задачі ставиться сільськогосподарським машинам, що мають активні робочі органи (АРО) з приводом від валу відбору потужності (ВВП) та передачею на деяких моделях тракторів до 80% потужності двигуна. Один із недоліків ввімкнення ВВП - відсутність забезпечення плавного розгону АРО сільськогосподарських машин, що призводить до підвищення динамічних навантажень у приводі і до його повного руйнування. На сьогодні недостатньо інформації про роботу приводів активних робочих органів сільськогосподарських машин при виконанні різних технологічних процесів . В роботі розглянуті питання щодо вирішення завдань підвищення експлуатаційно-технологічних показників с.г. машин з активними робочими органами при їх агрегатуванні з тракторами виробництва ХТЗ. Під час вирішення поставлених завдань дослідження в роботі обґрунтована математична модель машино-тракторного агрегату з приводом від ВВП трактора АРО с.г. агрегату, що враховує характерні режими роботи агрегату. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що запропоновані зміни в пневматичій системі керування ВВП тракторів ХТЗ забезпечує розгін вихідного валу ВВП в межах 1,0...1,7 с. чим вдалося знизити динамічні навантаженя приводу активних робочих органів машин порівняно з серійною системою керування на 20...30%. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, загальних висновків і рекомендацій та списку використаної літератури. Робота викладена на 76 сторінках машинописного тексту, містить 42 рисунки, 9 таблиць, список використаних джерел, що включає 32 найменування. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14528 |
Располагается в коллекциях: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Dyachenko.pdf Restricted Access | 14.28 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.