Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14528
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Шевченко, Ігор Олександрович | - |
dc.contributor.author | Д’яченко, Ігор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-19T20:38:21Z | - |
dc.date.available | 2022-11-19T20:38:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Д’яченко І. Ю. Підвищення технічного рівня трактора ХТЗ-170: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. І. О. Шевченко; Харків, 2020. 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14528 | - |
dc.description.abstract | Один з шляхів підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва це виконання технологічних процесів в задані агротехнічні терміни. Велике значення у вирішенні цієї задачі ставиться сільськогосподарським машинам, що мають активні робочі органи (АРО) з приводом від валу відбору потужності (ВВП) та передачею на деяких моделях тракторів до 80% потужності двигуна. Один із недоліків ввімкнення ВВП - відсутність забезпечення плавного розгону АРО сільськогосподарських машин, що призводить до підвищення динамічних навантажень у приводі і до його повного руйнування. На сьогодні недостатньо інформації про роботу приводів активних робочих органів сільськогосподарських машин при виконанні різних технологічних процесів . В роботі розглянуті питання щодо вирішення завдань підвищення експлуатаційно-технологічних показників с.г. машин з активними робочими органами при їх агрегатуванні з тракторами виробництва ХТЗ. Під час вирішення поставлених завдань дослідження в роботі обґрунтована математична модель машино-тракторного агрегату з приводом від ВВП трактора АРО с.г. агрегату, що враховує характерні режими роботи агрегату. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що запропоновані зміни в пневматичій системі керування ВВП тракторів ХТЗ забезпечує розгін вихідного валу ВВП в межах 1,0...1,7 с. чим вдалося знизити динамічні навантаженя приводу активних робочих органів машин порівняно з серійною системою керування на 20...30%. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, загальних висновків і рекомендацій та списку використаної літератури. Робота викладена на 76 сторінках машинописного тексту, містить 42 рисунки, 9 таблиць, список використаних джерел, що включає 32 найменування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | сільськогосподарський агрегат | uk_UA |
dc.subject | активні робочі органи | uk_UA |
dc.subject | привід | uk_UA |
dc.subject | плавний розгін | uk_UA |
dc.subject | ефективність роботи | uk_UA |
dc.title | Підвищення технічного рівня трактора ХТЗ-170 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі | - |
Appears in Collections: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
208_Dyachenko.pdf Restricted Access | 14.28 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.