Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162
Title: | Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто |
Other Titles: | Микроавтомобили как один из путей уменьшения вредного влияния транспортных проблем на современный город Microcars as one ways to reduce the harmful impact of transportation problems on a modern city |
Authors: | Банніков, В. О. Сахно, В. П. Вербицький, В. Г. Кравченко, О. П. Бажинова, Т. О. |
Keywords: | мікроавтомобіль;мікрокар;мікротранспортний екіпаж;триколісний автомобіль;електромобіль;микроавтомобиль;микрокар;микротранспортний экипаж;трехколесный автомобиль;электромобиль;microcar;minicar;micro transport crew;tricycle;electric car |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Банніков В. О., Сахно В. П., Вербицький В. Г., Кравченко О. П., Бажинова Т. О. Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто. Інженерія природокористування. 2021. № 4 (22). С. 13-20. |
Series/Report no.: | Інженерія природокористування;№ 4 (22) |
Abstract: | Необхідність обґрунтування достоїнств трьохколісного мікрокара, як нового альтернативного вигляду міського індивідуального транспортного засобу, обумовлена його незвичними, особливими споживчими і експлуатаційними властивостями, які направлені на одночасне вирішення багатьох транспортних проблем сучасного міста. Аналіз існуючих мікроавтомобілів показує, що незважаючи на недоліки, кожний з них має головні переваги – малі габарити, менші витрати енергії на перевезення однієї людини, менше шкідливих викидів, висока маневреність. Сьогодні можна відзначити справжній бум серед найвідоміших світових автовиробників в спробах якнайшвидше створити свій мікротранспортний засіб. Що ж до критики, то вона як правило, направлена на низьку інформативність мікрокара, тобто його важче помітити на дорозі; рівень пасивної безпеки також значно нижче, ніж у звичайного легкового автомобіля. Крім того, цей новий вигляд транспорту, іноді створює перешкоди руху транспортного потоку, особливо, коли його максимальна швидкість не перевищує 45-50 км/год. Також можна спостерігати, розгубленість органів контролюючих безпеку руху, з приводу нібито відсутності законодавчих норм, що відносяться до статуту мікроавтомобілів, що до дозволу їх експлуатації. Зрозуміло, це стосується не всіх країн, в США і в Англії термін «мікрокари» узаконені, та є і інші приклади. В Англії до класифікації входить також термін, що відноситься до мікроавтотранспорту - «bubble», (означає «міхур»). Так свого часу назвали міські одномісні мікроавтомобілі, що зовні нагадують скляні міхури [2,14]. Крім того, з аналізу виходить, що так чи інакше, вказані вище недоліки в деяких конструкціях досить успішно вирішені. З чого випливає, що зібравши, в одному концепткарі максимум позитивних якостей, можливо створити мікроавтомобіль, здатний стати справжнім конкурентом сьогоднішньому традиційному легковому автомобілю, що заполонив сучасне місто. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162 |
ISSN: | 2311-1828 |
Appears in Collections: | № 4 (22) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.