Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Банніков, В. О. | - |
dc.contributor.author | Сахно, В. П. | - |
dc.contributor.author | Вербицький, В. Г. | - |
dc.contributor.author | Кравченко, О. П. | - |
dc.contributor.author | Бажинова, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T11:02:51Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T11:02:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Банніков В. О., Сахно В. П., Вербицький В. Г., Кравченко О. П., Бажинова Т. О. Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто. Інженерія природокористування. 2021. № 4 (22). С. 13-20. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-1828 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1162 | - |
dc.description.abstract | Необхідність обґрунтування достоїнств трьохколісного мікрокара, як нового альтернативного вигляду міського індивідуального транспортного засобу, обумовлена його незвичними, особливими споживчими і експлуатаційними властивостями, які направлені на одночасне вирішення багатьох транспортних проблем сучасного міста. Аналіз існуючих мікроавтомобілів показує, що незважаючи на недоліки, кожний з них має головні переваги – малі габарити, менші витрати енергії на перевезення однієї людини, менше шкідливих викидів, висока маневреність. Сьогодні можна відзначити справжній бум серед найвідоміших світових автовиробників в спробах якнайшвидше створити свій мікротранспортний засіб. Що ж до критики, то вона як правило, направлена на низьку інформативність мікрокара, тобто його важче помітити на дорозі; рівень пасивної безпеки також значно нижче, ніж у звичайного легкового автомобіля. Крім того, цей новий вигляд транспорту, іноді створює перешкоди руху транспортного потоку, особливо, коли його максимальна швидкість не перевищує 45-50 км/год. Також можна спостерігати, розгубленість органів контролюючих безпеку руху, з приводу нібито відсутності законодавчих норм, що відносяться до статуту мікроавтомобілів, що до дозволу їх експлуатації. Зрозуміло, це стосується не всіх країн, в США і в Англії термін «мікрокари» узаконені, та є і інші приклади. В Англії до класифікації входить також термін, що відноситься до мікроавтотранспорту - «bubble», (означає «міхур»). Так свого часу назвали міські одномісні мікроавтомобілі, що зовні нагадують скляні міхури [2,14]. Крім того, з аналізу виходить, що так чи інакше, вказані вище недоліки в деяких конструкціях досить успішно вирішені. З чого випливає, що зібравши, в одному концепткарі максимум позитивних якостей, можливо створити мікроавтомобіль, здатний стати справжнім конкурентом сьогоднішньому традиційному легковому автомобілю, що заполонив сучасне місто. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія природокористування;№ 4 (22) | - |
dc.subject | мікроавтомобіль | uk_UA |
dc.subject | мікрокар | uk_UA |
dc.subject | мікротранспортний екіпаж | uk_UA |
dc.subject | триколісний автомобіль | uk_UA |
dc.subject | електромобіль | uk_UA |
dc.subject | микроавтомобиль | uk_UA |
dc.subject | микрокар | uk_UA |
dc.subject | микротранспортний экипаж | uk_UA |
dc.subject | трехколесный автомобиль | uk_UA |
dc.subject | электромобиль | uk_UA |
dc.subject | microcar | uk_UA |
dc.subject | minicar | uk_UA |
dc.subject | micro transport crew | uk_UA |
dc.subject | tricycle | uk_UA |
dc.subject | electric car | uk_UA |
dc.title | Мікроавтомобілі як один з шляхів зменшення шкідливого впливу транспортних проблем на сучасне місто | uk_UA |
dc.title.alternative | Микроавтомобили как один из путей уменьшения вредного влияния транспортных проблем на современный город | uk_UA |
dc.title.alternative | Microcars as one ways to reduce the harmful impact of transportation problems on a modern city | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 4 (22) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.