Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1064
Назва: | Тягово - енергетична оцінка трактора в складі сільськогосподарського агрегату змінної маси |
Інші назви: | Тягово - энергитическая оценка трактора в составе сельскохозяйственного агрегата переменной массы Traction - energy estimation of the tractor in the composition of agricultural unit of variable weight |
Автори: | Шевченко, І. О. |
Ключові слова: | трактор;сільськогосподарський агрегат;привод ВВП змінна маса;тягова потужність;витрата палива;трактор;сельскохозяйственный агрегат;привод ВОМ переменная масса;тяговая мощность;расход топлива;tractor;agricultural unit;PTO drive;variable mass;pulling power;fuel consumption |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Шевченко І. О. Тягово - енергетична оцінка трактора в складі сільськогосподарського агрегату змінної маси. Інженерія природокористування. 2021. № 2 (20). С. 94-99. |
Серія/номер: | Інженерія природокористування;№ 2 (20) |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовані методичні основи оцінки тягово-енергетичних показників тракторів с приводом від валу відбору потужності активних робочих органів сільськогосподарських машин змінної маси. Доведено нестабільність питомої витрати палива двигуном трактора при зміні потужності що передається через вал відбору потужності. Для тракторів тягово-енергетичної концепції питання вирішення проблеми енергозбереження є актуальним, особливо для транспортно - технологічних агрегатів змінної маси. В роботі запропоновано давати оцінку тягово - енергетичним властивостям тракторного агрегату з приводом від валу відбору потужності активних робочих органів сільськогосподарських машин за його структурною схемою. На прикладі сільськогосподарського агрегату в складі трактора Беларус 3022 ДЦ.1 (українська збірка) при агрегатуванні з розкидачем твердих органічних добрив ПМФ-18 доведено, що зменшення маси вантажу в бункері від повного до порожнього призводить до зниження коефіцієнта завантаженості двигуна від 0,92 до 0,6. Рекомендується робота двигуна при експлуатації трактора з сільськогосподарськими машинами, що в процесі роботи мають змінну масу, або зменшення ваги вантажу в бункері на частковому режимі, що призводить до економії палива до 28%. Для тракторних агрегатів з приводом від валу відбору потужності сільськогосподарських машин які мають декілька активних робочих органів, наприклад трактор Fendt 920 Vario з прес-підбирачем Krone Big Pack 1290 XC, коливання потужності, потрібної на привод ВВП призводить до відхилення питомої витрати палива від оптимального значення на ± 10%. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1064 |
ISSN: | 2311-1828 |
Розташовується у зібраннях: | № 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 556.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.