Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10252
Назва: Чи можлива дидактика філософії?
Автори: Сломський, В.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сломський В. Чи можлива дидактика філософії? Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 1. С. 68-75.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 1
Короткий огляд (реферат): Автор рассматривает ряд принципиально важных аспектов изучения и осознания сущности философии как таковой. При этом он прибегает к уместным сравнениям с особенностями изучения других гуманитарных наук. Также определены особенности взаимного влияния учителя и ученика в процессе изучения философии и философствования.
Автор розглядає ряд принципово важливих аспектів вивчення й усвідомлення сутності філософії як такої. При цьому він вдається до слушних порівнянь з особливостями вивчення інших гуманітарних наук. Визначено також особливості взаємного впливу учителя і учня у процесі студіювання філософії і філософування.
An author examines a rowan principle important aspects of study and awareness of essence of philosophy as such. Thus he comes running to the suitable comparing to the features of study of other humanities. Certainly also features of cross-coupling of teacher and student in the process of study of philosophy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10252
ISBN: 978-966-623-585-8
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_1_68-75.pdf4.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.