Browsing by Author Мелушова, І. Ю.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 33  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз ринку праці України за сучасних умовМелушова, І. Ю.; Куриленко, К. Р.
2018Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємствМелушова, І. Ю.; Кушнир, В. В.
2018Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємствомМелушова, І. Ю.
2012Дослідження змін доходів та витрат підприємства під впливом інфляційних процесівПрокопова, О. В.; Мелушова, І. Ю.
2016Дослідження поведінки споживачів у контексті формування конкурентного середовища підприємств торгівліМелушова, І. Ю.
2017Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Кулініч, О. А.; Помінова, І. І.; Черевко, К. О.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Чвала, С. В.; Кривошеєва, А. О.; Мордак, С. О.; Сіроус, М. В.; Мелушова, А. С.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Принципи і тенденції функціонування сфери послуг в мережній економіці» (заключний)Ушакова, Н. Г.; Давидова, І. О.; Носова, О. В.; Андросова, Т. В.; Єсінова, Н. І.; Савицька, Н. Л.; Шталь, Т. В.; Васильєва, Л. П.; Кулініч, О. А.; Мелушова, І. Ю.; Поставнича, М. В.; Карел, О. П.; Помінова, І. І.; Марушева, О. Г.; Гебер, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Сокол, Н. А.; Зарецька, Л. М.; Радєвіч, Н. В.; Нікітіна, О. В.; Герасіна, М. С.; Андросов, В. Ю.
2019Звіт про науково-дослідну роботу «Стратегії просування на ринок послуг вищої освіти» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.
2020Звіт про науково-дослідну роботу «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (заключний)Савицька, Н. Л.; Жегуc, О. В.; Ушакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.; Афанасьєва, О. П.; Кулініч, О. А.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Олініченко, К. С.; Помінова, І. І.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Джгуташвілі, Н. М.
2014-05-22Значення трудового потенціалу в забезпеченні конкурентоспроможності торговельних підприємствВласова, Н. О.; Мелушова, І. Ю.
2019Комунікативні методи навчання як засіб формування комунікативної компетентності фахівців у сфері послугМелушова, І. Ю.
2021Критерії управління результативністю бізнесуМелушова, І. Ю.
2021-04-08Маркетингова стійкість компаніїМелушова, І. Ю.; Вольхова, М. С.
2021-04-08Маркетингові методи цінових дослідженьМелушова, І. Ю.; Лавриновська, А. С.
2018Маркетингові результати в системі управління результативністюМелушова, І. Ю.; Перепелиця, К. Є.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2020Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємствСавицька, Н. Л.; Мелушова, І. Ю.
2012Обґрунтування методики оцінки майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємства торгівліСмірнова, П. В.; Мелушова, І. Ю.
2011Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарстваВласова, Н. О.; Мелушова, І. Ю.
2017Особливості використання комплексу маркетингу на підприємств ах роздрібної торгівліМелушова, І. Ю.