Browsing by Author Жегус, О. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 73  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Flipped Learning як ефективна технологія навчання маркетологівЖегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2015Активізація навчання студентів на семінарських заняттях із дисципліни «Маркетинг»Парцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2019Актуалізація освітніх продуктів як необхідна умова забезпечення їх відповідності сучасним вимогамСавицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2024Актуалізація знань та компетентностей студентів спеціальності 075 «Маркетинг» в умовах нової ери маркетингуЖегус, О. В.
2022Аналітичний маркетинг в умовах нових викликівЖегус, О. В.
2014Використання інформаційних ресурсів під час викладання дисципліни «Маркетингові дослідження»Парцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2024Внутрішній маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності продукції українських виробників на міжнародних ринкахЖегус, О. В.; Гребченко, С. М.; Тельная, В. С.
2020Вплив споживчих переваг на формування асортименту маршмелоуПілюгіна, I. C.; Жегус, О. В.
2011Вплив фінансово-економічної кризи на розвиток роздрібної мережі в Харківській областіЖегус, О. В.
2022Драйвери розвитку ринку мобільних застосунківЖегус, О. В.; Шатоха, В. Г.
2021Драйвери трансформації технологій управління маркетинговою діяльністюЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2022Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформаційЖегус, О. В.
2024Еволюція маркетингу як філософії бізнесу: від клієнтоорієнтованості до людиноцентричностіЖегус, О. В.
2023Екологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостейЖегус, О. В.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Геометричне та комп'ютерне моделювання соціально-економічних об'єктів та процесів на основі системного підходу» (заключний звіт)Тормосов, Ю. М.; Сафіуліна, К. Р.; Нечипоренко, І. В.; Попова, Л. О.; Мітяєва, Т. Л.; Жегус, О. В.
2017Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Кулініч, О. А.; Помінова, І. І.; Черевко, К. О.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Чвала, С. В.; Кривошеєва, А. О.; Мордак, С. О.; Сіроус, М. В.; Мелушова, А. С.
2019Звіт про науково-дослідну роботу «Стратегії просування на ринок послуг вищої освіти» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Формування та розвиток соціально орієнтованої роздрібної мережі» (заключний)Жегус, О. В.; Попова, Л. О.; Кушнір, Т. Б.; Мітяєва, Т. Л.; Синицина, Г. А.; Парцирна, Т. М.; Афанасьєва, О. П.; Кривошеєва, Н. М.; Олініченко, К. С.; Онопрієнко, І. В.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Красноусов, А. В.; Михайлова, М. В.; Раковська-Башмакова, О. С.
2023Звіт про науково-дослідну роботу № 2-22-23 БО «Стратегія адаптації суб`єктів підприємництва в умовах цифрової трансформації економіки в постпандемічний період» (остаточний). Том. 1-остаточнийГросул, В. А.; Круглова, О. А.; Кащена, Н. Б.; Савицька, Н. Л.; Ставерська, Т. О.; Колеснік, А. О.; Краснокутська, Н. С.; Баламут, Г. С.; Бугріменко, Р. М.; Бубенець, І. Г.; Волосов, О. М.; Жегус, О. В.; Зубков, С. О.; Михайлова, М. В.; Смірнова, П. В.; Филипенко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Нежид, Ю. С.; Бакаляр, Д. Г.; Гаврильченко, В. В.; Поліщук, Д. П.; Булим, В. Ю.; Горбенко, С. А.
2020Зелений маркетинг як інструмент формування культури відповідального споживанняЖегус, О. В.