Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/969
Назва: Розвиток регіональної системи маркетингу у сфері транспортних послуг
Інші назви: Development of the regional marketing system in the field of transport services
Автори: Лагодієнко, Володимир Вікторович
Машканцева, Світлана Олександрівна
Долинська, Олена Олександрівна
Ключові слова: маркетинг;транспортна галузь;регіон;транспортні послуги;ринок транспортних послуг;marketing;transport industry;region;transport services;transport services market
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Лагодієнко В. В., Машканцева С. О., Долинська О. О., Богданов О. О. Розвиток регіональної системи маркетингу у сфері транспортних послуг. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 1. С. 76-80.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Короткий огляд (реферат): Вступ. В сучасних умовах важливим завданням функціонування транспортної галузі регіону є дієва, налагоджена ефективна система маркетингових досліджень. Маркетингові дослідження дозволяють аналізувати альтернативні варіанти розвитку транспортної галузі регіону. Внаслідок чого можна оцінити кількісно і якісно існуючі варіанти, скласти прогноз на довготривалу перспективу та на цій основі вибрати кращу з розглянутих альтернатив управлінського рішення щодо інноваційного розвитку транспортної галузі. Система транспортного маркетингу орієнтована на основні дослідження і прогнозування ринку. Метою цієї статті є дослідження особливостей розвитку регіональної системи маркетингу в сфері транспортних послуг. Результати. У статті розглянуто основі питання щодо запровадження системи маркетингу в транспортну галузь регіону; розкрито особливості транспортних послуг; охарактеризовано напрями транспортного маркетингу. Дослідження показали, що система транспортного маркетингу забезпечує гнучке реагування на кон’юнктуру транспортного ринку шляхом моніторингу цінових регуляторів. Формування регіональної маркетингової системи відбувається на всіх видах транспорту. Виокремлено основні принципи регіональної системи маркетингу в сфері транспортних послуг та запропоновано алгоритм реалізації основних напрямів транспортного маркетингу, який забезпечить гнучке реагування попиту та пропозиції на транспортному ринку за допомогою ціни. Служби маркетингу організовані в управлінні та відділеннях залізниць, пароплавства і портів, лізингових транспортних компаній повітряного, автомобільного і річкового транспорту. Висновки. В умовах стратегічної спрямованості транспортної галузі на інноваційний тип розвитку адаптація транспортних підприємств до нових умов економічної поведінки та її активне впровадження тісно пов’язано з системою маркетингового дослідження. Розвиток системи маркетингу транспортної галузі регіону сприятиме пошуку способів адаптації до постійно мінливих умов зовнішнього середовища та інноваційній діяльності підприємств, що спрямована на задоволення потреб споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/969
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf229.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.