Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛагодієнко, Володимир Вікторович-
dc.contributor.authorМашканцева, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorДолинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-13T11:51:59Z-
dc.date.available2022-06-13T11:51:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛагодієнко В. В., Машканцева С. О., Долинська О. О., Богданов О. О. Розвиток регіональної системи маркетингу у сфері транспортних послуг. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 1. С. 76-80.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/969-
dc.description.abstractВступ. В сучасних умовах важливим завданням функціонування транспортної галузі регіону є дієва, налагоджена ефективна система маркетингових досліджень. Маркетингові дослідження дозволяють аналізувати альтернативні варіанти розвитку транспортної галузі регіону. Внаслідок чого можна оцінити кількісно і якісно існуючі варіанти, скласти прогноз на довготривалу перспективу та на цій основі вибрати кращу з розглянутих альтернатив управлінського рішення щодо інноваційного розвитку транспортної галузі. Система транспортного маркетингу орієнтована на основні дослідження і прогнозування ринку. Метою цієї статті є дослідження особливостей розвитку регіональної системи маркетингу в сфері транспортних послуг. Результати. У статті розглянуто основі питання щодо запровадження системи маркетингу в транспортну галузь регіону; розкрито особливості транспортних послуг; охарактеризовано напрями транспортного маркетингу. Дослідження показали, що система транспортного маркетингу забезпечує гнучке реагування на кон’юнктуру транспортного ринку шляхом моніторингу цінових регуляторів. Формування регіональної маркетингової системи відбувається на всіх видах транспорту. Виокремлено основні принципи регіональної системи маркетингу в сфері транспортних послуг та запропоновано алгоритм реалізації основних напрямів транспортного маркетингу, який забезпечить гнучке реагування попиту та пропозиції на транспортному ринку за допомогою ціни. Служби маркетингу організовані в управлінні та відділеннях залізниць, пароплавства і портів, лізингових транспортних компаній повітряного, автомобільного і річкового транспорту. Висновки. В умовах стратегічної спрямованості транспортної галузі на інноваційний тип розвитку адаптація транспортних підприємств до нових умов економічної поведінки та її активне впровадження тісно пов’язано з системою маркетингового дослідження. Розвиток системи маркетингу транспортної галузі регіону сприятиме пошуку способів адаптації до постійно мінливих умов зовнішнього середовища та інноваційній діяльності підприємств, що спрямована на задоволення потреб споживачів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтранспортна галузьuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectтранспортні послугиuk_UA
dc.subjectринок транспортних послугuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttransport industryuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjecttransport servicesuk_UA
dc.subjecttransport services marketuk_UA
dc.titleРозвиток регіональної системи маркетингу у сфері транспортних послугuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the regional marketing system in the field of transport servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf229.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.