Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/964
Назва: Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в агарному підприємстві
Інші назви: Architectonics of the mechanism of information support of strategic management of marketing and sales in the agricultural enterprise
Автори: Устік, Тетяна Володимирівна
Гіржева, Ольга Миколаївна
Ключові слова: інформація;стратегічне управління;маркетинг;збут;архітектоніка;організаційно-економічний механізм;information;strategic management;marketing;sales;architectonics;organizational and economic mechanism
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Устік Т. В., Гіржева О. М. Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 1. С. 64-70.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Короткий огляд (реферат): Вступ. Ефективність запровадження і використання в процесі маркетингу та збуту аграрного підприємства інформаційних систем і технологій є одними з основних чинників, що впливають на збільшення його конкурентоспроможності через підвищення рівня гнучкості та ступенів використання його маркетингового потенціалу, тобто через покращення маркетингової і збутової активності аграрного підприємства. Мета. Метою статті є формування принципів інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві та на їх основі розробки архітектоніки організаційно-економічного механізму даного процесу. Методологія дослідження. У статті використано метод аналізу й синтезу, абстрактно-логічний, монографічний, спостереження, вибірки та групування, узагальнення і порівняльного аналізу, логіко-структурного й графічного моделювання. Результати. Обґрунтовано принципи побудови системи інформаційного маркетингового забезпечення діяльності підприємства. Запропоновано схему функціонування системи збору та використання маркетингової інформації аграрного підприємства. Розкрито структуру інформаційного маркетингового забезпечення підприємства з деталізацією його складових: зовнішньої маркетингової інформації та внутрішньої маркетингової інформації. Запропоновано авторську архітектоніку організаційно-економічного механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. Висновки. Всі потоки інформації, що циркулюють між суб’єктами відповідної сфери діяльності, формують систему маркетингово-збутової інформації, що складає собою комплекс всіх отриманих, проаналізованих і оброблених даних, що використовуються сукупно та залежать один від одного. Система маркетингової інформації може коректно сформуватися та оптимально функціонувати лише за умови поєднання всіх компонентів, їх взаємозв’язків і повного обсягу інформації, що виникає на кожному з проміжних етапів. Важливим моментом є наявність обов’язкового зворотного зв’язку системи з кожним із компонентів – після використання інформації система її оброблює та оптимізує і надає в якості зворотного зв’язку для подальшого впровадження такої інформації до діючого обігу інформаційних потоків
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/964
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf276.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.