Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУстік, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorГіржева, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-13T11:41:23Z-
dc.date.available2022-06-13T11:41:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationУстік Т. В., Гіржева О. М. Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 1. С. 64-70.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/964-
dc.description.abstractВступ. Ефективність запровадження і використання в процесі маркетингу та збуту аграрного підприємства інформаційних систем і технологій є одними з основних чинників, що впливають на збільшення його конкурентоспроможності через підвищення рівня гнучкості та ступенів використання його маркетингового потенціалу, тобто через покращення маркетингової і збутової активності аграрного підприємства. Мета. Метою статті є формування принципів інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві та на їх основі розробки архітектоніки організаційно-економічного механізму даного процесу. Методологія дослідження. У статті використано метод аналізу й синтезу, абстрактно-логічний, монографічний, спостереження, вибірки та групування, узагальнення і порівняльного аналізу, логіко-структурного й графічного моделювання. Результати. Обґрунтовано принципи побудови системи інформаційного маркетингового забезпечення діяльності підприємства. Запропоновано схему функціонування системи збору та використання маркетингової інформації аграрного підприємства. Розкрито структуру інформаційного маркетингового забезпечення підприємства з деталізацією його складових: зовнішньої маркетингової інформації та внутрішньої маркетингової інформації. Запропоновано авторську архітектоніку організаційно-економічного механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. Висновки. Всі потоки інформації, що циркулюють між суб’єктами відповідної сфери діяльності, формують систему маркетингово-збутової інформації, що складає собою комплекс всіх отриманих, проаналізованих і оброблених даних, що використовуються сукупно та залежать один від одного. Система маркетингової інформації може коректно сформуватися та оптимально функціонувати лише за умови поєднання всіх компонентів, їх взаємозв’язків і повного обсягу інформації, що виникає на кожному з проміжних етапів. Важливим моментом є наявність обов’язкового зворотного зв’язку системи з кожним із компонентів – після використання інформації система її оброблює та оптимізує і надає в якості зворотного зв’язку для подальшого впровадження такої інформації до діючого обігу інформаційних потоківuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectархітектонікаuk_UA
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectarchitectonicsuk_UA
dc.subjectorganizational and economic mechanismuk_UA
dc.titleАрхітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в агарному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeArchitectonics of the mechanism of information support of strategic management of marketing and sales in the agricultural enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf276.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.