Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/906
Назва: Інновації у формуванні клієнтського досвіду в торгівлі та готельно-ресторанному господарстві
Автори: Савицька, Н. Л.
Ключові слова: інновації;клієнтський досвід;торгівля;готельно-ресторанне господарство
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернівецький нац. ун-т
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Інновації у формуванні клієнтського досвіду в торгівлі та готельно-ресторанному господарстві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів" 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна)-Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2022. С. 109-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/906
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savicka N.L. Innvaciyi u formuvanni kliyentskogo dosvidu v torgivli ta gotelno-restoran gosp.pdf146.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.