Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/906
Название: Інновації у формуванні клієнтського досвіду в торгівлі та готельно-ресторанному господарстві
Авторы: Савицька, Н. Л.
Ключевые слова: інновації;клієнтський досвід;торгівля;готельно-ресторанне господарство
Дата публикации: 2022
Издательство: Чернівецький нац. ун-т
Библиографическое описание: Савицька Н. Л. Інновації у формуванні клієнтського досвіду в торгівлі та готельно-ресторанному господарстві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів" 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна)-Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2022. С. 109-110.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/906
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Savicka N.L. Innvaciyi u formuvanni kliyentskogo dosvidu v torgivli ta gotelno-restoran gosp.pdf146.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.