Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9065
Назва: Strategic management of enterprise marketing activities based on swot-analysis
Автори: Kyslyuk, Lyubov
Naumenko, Inna
Ключові слова: competitive strategies;agrarian enterprises;marketing activity;agricultural enterprises;competitive potentia
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach
Бібліографічний опис: Kyslyuk L., Naumenko I. Strategic management of enterprise marketing activities based on swot-analysis. Innovative tools for socio-economic systems' development : monograph 25; Edited by O. Mandych, A. Ostenda. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. P. 165-169.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the system of competitive strategies of agrarian enterprises, in particular, special attention is paid to the strategy of obtaining competitive advantages as a general competitive strategy. Methods of strategic management of enterprise marketing activity based on SWOT analysis are investigated. The peculiarities of the formation and use of some specific strategies for modern conditions of agricultural enterprises in Ukraine are analyzed. A comprehensive strategy for the formation of competitive potential and competitiveness of agricultural enterprises with functional components is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9065
ISBN: 978–83–955125–0–6
Розташовується у зібраннях:Innovative tools for socio-economic systems' development

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyubov_Kyslyuk_Inna_Naumenko_article_165_169.pdf147.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.