Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9065
Название: Strategic management of enterprise marketing activities based on swot-analysis
Авторы: Kyslyuk, Lyubov
Naumenko, Inna
Ключевые слова: competitive strategies;agrarian enterprises;marketing activity;agricultural enterprises;competitive potentia
Дата публикации: 2019
Издательство: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach
Библиографическое описание: Kyslyuk L., Naumenko I. Strategic management of enterprise marketing activities based on swot-analysis. Innovative tools for socio-economic systems' development : monograph 25; Edited by O. Mandych, A. Ostenda. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. P. 165-169.
Краткий осмотр (реферат): The article deals with the system of competitive strategies of agrarian enterprises, in particular, special attention is paid to the strategy of obtaining competitive advantages as a general competitive strategy. Methods of strategic management of enterprise marketing activity based on SWOT analysis are investigated. The peculiarities of the formation and use of some specific strategies for modern conditions of agricultural enterprises in Ukraine are analyzed. A comprehensive strategy for the formation of competitive potential and competitiveness of agricultural enterprises with functional components is proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9065
ISBN: 978–83–955125–0–6
Располагается в коллекциях:Innovative tools for socio-economic systems' development

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lyubov_Kyslyuk_Inna_Naumenko_article_165_169.pdf147.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.