Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8246
Название: Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід
Другие названия: Management of library skilled potential: functional approach
Авторы: Ніколаєнко, Наталія
Ключевые слова: управління кадровим потенціалом;командна робота;клієнтоорієнтованість;сервісний бібліотекар;бібліокоуч;бібліотекар-фасилітатор;бібліотекар-педагог;біблотекар-куратор;тьютор;модератор;human resources management;teamwork;client orientation;service librarian;library coach;librarian-educator;librarian-teacher;librarian-guardian;tutor;moderator
Дата публикации: 2020
Издательство: Книжкова палата України
Библиографическое описание: Ніколаєнко Н. Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід. Вісник Книжкової палати. 2020. № 4(285). С. 10-15.
Серия/номер: Вісник Книжкової палати;№ 4 (285)
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі ефективна діяльність бібліотек залежить від здатності досягати мети та вчасно реагувати на виклики зовнішнього й внутрішнього середовищ. Вагомими інструментами у розв'язанні цього питання є управління кадровим потенціалом бібліотечної установи через удосконалення командної роботи, формування взаємодоповнювальної команди. У статті розглянуто різноманітні стилі управління в бібліотеках, з огляду на те, що ідеального менеджера не існує, а кожен із керівників має індивідуальний стиль управління, що адаптується для досягнення цілей. Запропоновано такі стилі управління, як виробник результату, адміністратор, підприємець, інтегратор та нові ролі бібліотекаря — фасилітатор, тьютор, модератор. Для ефективного управління в коротко- і довгостроковій перспективі бібліотечний менеджмент має виконувати чотири функції, котрі, на наш погляд, становлять його основу на сучасному етапі. Перша — працювати на результат у короткостроковій перспективі; друга — адміністрування; третя — готовність адаптуватися до постійних змін, що охоплює довгострокову перспективу; четверта — уміння інтегрувати. Запропоновані нові ролі бібліотекарів у добу розвитку цифрових технологій забезпечать розвиток їхніх особистісних якостей (активність, комунікабельність, динамічність, працездатність, толерантність, компетентність, креативність) і спонукають до самовдосконалення та самоорганізації, а нові стилі управління бібліотечних менеджерів допоможуть створити взаємодоповнювальну команду, в якій кожен зі стилів (виробник результату, адміністратор, підприємець, інтегратор) управління обов'язково доповнюється п'ятьма основними функціями менеджера: ухвалення рішень, їх реалізація, створення команди, управління персоналом, управління змінами, а також поведінка й комунікація.
On the modern stage effective activity of libraries depends on their ability to achieve their goals and respond to the challenges of the external and internal environment. Effective instruments in the decision of this question is a management of library skilled potential by the improvement of command work, creation of complementary team. In the article the question of different styles of management is considered in libraries, having regard to that an ideal manager does not exist, each of leaders has the individual style of management, that adapts oneself for the achievement of aims. Such styles of management are offered as a producer of result, administrator, businessman, integrator and new roles of librarian — facilitator, tutor, moderator, are suggested. For effective management in the short and long term, library management must perform four functions which, in our view, form its basis at the present stage. The first is to work for the result in the short term; the second is administration; the third is the willingness to adapt to constant change, which covers the long term; fourth — the ability to integrate. The proposed new roles of librarians in the digital age will ensure the development of their personal qualities (activity, communication skills, dynamism, efficiency, tolerance, competence, creativity) and encourage self-improvement and selforganization, and new styles of library management, of styles (a producer of result, administrator, businessman, integrator) management is necessarily complemented by five basic management functions era: decision making, implementation, team building, human resources management, change management, and behavior and communication.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8246
ISSN: 2076-9326
Располагается в коллекциях:Праці співробітників Наукової бібліотеки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
upravlinnia_kadrovym_potentsialom_biblioteky_vkp_2020.pdf539.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.