Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіколаєнко, Наталія-
dc.date.accessioned2022-10-08T19:34:01Z-
dc.date.available2022-10-08T19:34:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНіколаєнко Н. Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід. Вісник Книжкової палати. 2020. № 4(285). С. 10-15.uk_UA
dc.identifier.issn2076-9326-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8246-
dc.description.abstractНа сучасному етапі ефективна діяльність бібліотек залежить від здатності досягати мети та вчасно реагувати на виклики зовнішнього й внутрішнього середовищ. Вагомими інструментами у розв'язанні цього питання є управління кадровим потенціалом бібліотечної установи через удосконалення командної роботи, формування взаємодоповнювальної команди. У статті розглянуто різноманітні стилі управління в бібліотеках, з огляду на те, що ідеального менеджера не існує, а кожен із керівників має індивідуальний стиль управління, що адаптується для досягнення цілей. Запропоновано такі стилі управління, як виробник результату, адміністратор, підприємець, інтегратор та нові ролі бібліотекаря — фасилітатор, тьютор, модератор. Для ефективного управління в коротко- і довгостроковій перспективі бібліотечний менеджмент має виконувати чотири функції, котрі, на наш погляд, становлять його основу на сучасному етапі. Перша — працювати на результат у короткостроковій перспективі; друга — адміністрування; третя — готовність адаптуватися до постійних змін, що охоплює довгострокову перспективу; четверта — уміння інтегрувати. Запропоновані нові ролі бібліотекарів у добу розвитку цифрових технологій забезпечать розвиток їхніх особистісних якостей (активність, комунікабельність, динамічність, працездатність, толерантність, компетентність, креативність) і спонукають до самовдосконалення та самоорганізації, а нові стилі управління бібліотечних менеджерів допоможуть створити взаємодоповнювальну команду, в якій кожен зі стилів (виробник результату, адміністратор, підприємець, інтегратор) управління обов'язково доповнюється п'ятьма основними функціями менеджера: ухвалення рішень, їх реалізація, створення команди, управління персоналом, управління змінами, а також поведінка й комунікація.uk_UA
dc.description.abstractOn the modern stage effective activity of libraries depends on their ability to achieve their goals and respond to the challenges of the external and internal environment. Effective instruments in the decision of this question is a management of library skilled potential by the improvement of command work, creation of complementary team. In the article the question of different styles of management is considered in libraries, having regard to that an ideal manager does not exist, each of leaders has the individual style of management, that adapts oneself for the achievement of aims. Such styles of management are offered as a producer of result, administrator, businessman, integrator and new roles of librarian — facilitator, tutor, moderator, are suggested. For effective management in the short and long term, library management must perform four functions which, in our view, form its basis at the present stage. The first is to work for the result in the short term; the second is administration; the third is the willingness to adapt to constant change, which covers the long term; fourth — the ability to integrate. The proposed new roles of librarians in the digital age will ensure the development of their personal qualities (activity, communication skills, dynamism, efficiency, tolerance, competence, creativity) and encourage self-improvement and selforganization, and new styles of library management, of styles (a producer of result, administrator, businessman, integrator) management is necessarily complemented by five basic management functions era: decision making, implementation, team building, human resources management, change management, and behavior and communication.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКнижкова палата Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Книжкової палати;№ 4 (285)-
dc.subjectуправління кадровим потенціаломuk_UA
dc.subjectкомандна роботаuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectсервісний бібліотекарuk_UA
dc.subjectбібліокоучuk_UA
dc.subjectбібліотекар-фасилітаторuk_UA
dc.subjectбібліотекар-педагогuk_UA
dc.subjectбіблотекар-кураторuk_UA
dc.subjectтьюторuk_UA
dc.subjectмодераторuk_UA
dc.subjecthuman resources managementuk_UA
dc.subjectteamworkuk_UA
dc.subjectclient orientationuk_UA
dc.subjectservice librarianuk_UA
dc.subjectlibrary coachuk_UA
dc.subjectlibrarian-educatoruk_UA
dc.subjectlibrarian-teacheruk_UA
dc.subjectlibrarian-guardianuk_UA
dc.subjecttutoruk_UA
dc.subjectmoderatoruk_UA
dc.titleУправління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхідuk_UA
dc.title.alternativeManagement of library skilled potential: functional approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Праці співробітників Наукової бібліотеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
upravlinnia_kadrovym_potentsialom_biblioteky_vkp_2020.pdf539.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.