Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8190
Назва: Мерчандайзинг
Автори: Одарченко, Микола Семенович
Соколова, Євгенія Борисівна
Тренбач, Лідія Іванівна
Ключові слова: мерчандайзинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мерчандайзинг : опорний конспект лекцій / укладачі : М. С. Одарченко, Є. Б. Соколова, Л. І. Тренбач. Х. : ХДУХТ, 2019. 55 с.
Короткий огляд (реферат): Опорний конспект лекцій містить матеріал, який науково обґрунтовує завдання, враховує практичні уміння та навички професійної діяльності майбутнього фахівця в галузі управління торговельно-підприємницькою діяльністю, спрямований на формування у студентів системи спеціальних теоретичних та практичних знань щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно-комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8190
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Opornij_konsp_lekcij_Merchandajzing_2019.pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.