Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8190
Название: Мерчандайзинг
Авторы: Одарченко, Микола Семенович
Соколова, Євгенія Борисівна
Тренбач, Лідія Іванівна
Ключевые слова: мерчандайзинг
Дата публикации: 2019
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Мерчандайзинг : опорний конспект лекцій / укладачі : М. С. Одарченко, Є. Б. Соколова, Л. І. Тренбач. Х. : ХДУХТ, 2019. 55 с.
Краткий осмотр (реферат): Опорний конспект лекцій містить матеріал, який науково обґрунтовує завдання, враховує практичні уміння та навички професійної діяльності майбутнього фахівця в галузі управління торговельно-підприємницькою діяльністю, спрямований на формування у студентів системи спеціальних теоретичних та практичних знань щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно-комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8190
Располагается в коллекциях:Курси лекцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Opornij_konsp_lekcij_Merchandajzing_2019.pdf1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.