Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8190
Title: Мерчандайзинг
Authors: Одарченко, Микола Семенович
Соколова, Євгенія Борисівна
Тренбач, Лідія Іванівна
Keywords: мерчандайзинг
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Мерчандайзинг : опорний конспект лекцій / укладачі : М. С. Одарченко, Є. Б. Соколова, Л. І. Тренбач. Х. : ХДУХТ, 2019. 55 с.
Abstract: Опорний конспект лекцій містить матеріал, який науково обґрунтовує завдання, враховує практичні уміння та навички професійної діяльності майбутнього фахівця в галузі управління торговельно-підприємницькою діяльністю, спрямований на формування у студентів системи спеціальних теоретичних та практичних знань щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно-комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8190
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Opornij_konsp_lekcij_Merchandajzing_2019.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.