Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8074
Назва: Інтегроване навчання в музичній освіті
Автори: Жуков, В. П.
Ключові слова: педагогічна освіта;музична освіта;інтегрована освіта;інтегроване навчання;підготовка учителів;teacher education;music education;integrated education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: Тарасенко В. П.
Бібліографічний опис: Жуков В. П. Інтегроване навчання в музичній освіті. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 195-200.
Короткий огляд (реферат): Проведено теоретичний аналіз наукових досліджень з питань інтегрованого навчання в музичній освіті. Інтегрована освіта визначена як форма єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання результатом якого є формування в учнів якісно нової цілісної системи компетенцій які складаються зі знань, вмінь і навичок.
The theoretical research on integrated training in music education. Integrated education is defined as a form of unity of purpose, principles and content of the organization of process of training and education which results in the formation of students' qualitatively new integrated system of competencies consisting of knowledge and skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8074
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLOBOZHANICA_3_195-200.pdf470.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.