Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8074
Название: Інтегроване навчання в музичній освіті
Авторы: Жуков, В. П.
Ключевые слова: педагогічна освіта;музична освіта;інтегрована освіта;інтегроване навчання;підготовка учителів;teacher education;music education;integrated education
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: Тарасенко В. П.
Библиографическое описание: Жуков В. П. Інтегроване навчання в музичній освіті. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 195-200.
Краткий осмотр (реферат): Проведено теоретичний аналіз наукових досліджень з питань інтегрованого навчання в музичній освіті. Інтегрована освіта визначена як форма єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання результатом якого є формування в учнів якісно нової цілісної системи компетенцій які складаються зі знань, вмінь і навичок.
The theoretical research on integrated training in music education. Integrated education is defined as a form of unity of purpose, principles and content of the organization of process of training and education which results in the formation of students' qualitatively new integrated system of competencies consisting of knowledge and skills.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8074
Располагается в коллекциях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SLOBOZHANICA_3_195-200.pdf470.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.