Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8074
Title: Інтегроване навчання в музичній освіті
Authors: Жуков, В. П.
Keywords: педагогічна освіта;музична освіта;інтегрована освіта;інтегроване навчання;підготовка учителів;teacher education;music education;integrated education
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: Тарасенко В. П.
Citation: Жуков В. П. Інтегроване навчання в музичній освіті. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 195-200.
Abstract: Проведено теоретичний аналіз наукових досліджень з питань інтегрованого навчання в музичній освіті. Інтегрована освіта визначена як форма єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання результатом якого є формування в учнів якісно нової цілісної системи компетенцій які складаються зі знань, вмінь і навичок.
The theoretical research on integrated training in music education. Integrated education is defined as a form of unity of purpose, principles and content of the organization of process of training and education which results in the formation of students' qualitatively new integrated system of competencies consisting of knowledge and skills.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8074
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SLOBOZHANICA_3_195-200.pdf470.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.