Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8028
Назва: Педагогічні підходи забеспеченння ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості особистості студентів вищих аграрних навчальних закладів
Автори: Данченко, І. О.
Ключові слова: педагогічний підхід;гуманістичний;компетентнісний;особистісно- та діяльнісно-орієнтований;аксіологічний;синергетичний;акмеологічний;технологічний підходи
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: Тарасенко В. П.
Бібліографічний опис: Данченко І. О. Педагогічні підходи забеспеченння ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості особистості студентів вищих аграрних навчальних закладів. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 149-155.
Короткий огляд (реферат): В статті «Педагогічні підходи забезпечення ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів» здійснено контент-аналіз психолого-педагогічних досліджень, який дозволив виділити такі основні підходи щодо забезпечення ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості студентів вищих агарних навчальних закладів (ВАНЗ), а саме: гуманістичний, компетентнісний, особистісно- та діяльнісно-орієнтований, аксіологічний, синергетичний, акмеологічний, технологічний, які сприяють подоланню традиційних стереотипних орієнтацій і веде до нових змісту, методів, технологій, забезпечуючи можливість пріоритетної концентрації на основних цілях, завданнях формування соціальної зрілості студентів ВАНЗ і відповідає особливостям сучасної соціокультурної ситуації формування особистості.
The article analyzes the psychological and educational research, which allowed identifying the main approaches to ensure the effectiveness of educational technology of formation of a social maturity of students in higher agricultural education institutions, namely the humanist, competence, studentcentered, axiological, synergistic, technology. The use of these approaches in teaching practice of construction of educational technology enables a priority focus on its main objectives, the tasks in accordance with the characteristics of modern social and cultural situation of identity formation. Keywords: pedagogical approach, humanistic, competence, personality and action-oriented, axiological, synergistic, technological approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8028
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLOBOZHANICA_3_149-155.pdf476 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.