Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8028
Title: | Педагогічні підходи забеспеченння ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості особистості студентів вищих аграрних навчальних закладів |
Authors: | Данченко, І. О. |
Keywords: | педагогічний підхід;гуманістичний;компетентнісний;особистісно- та діяльнісно-орієнтований;аксіологічний;синергетичний;акмеологічний;технологічний підходи |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Харків: Тарасенко В. П. |
Citation: | Данченко І. О. Педагогічні підходи забеспеченння ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості особистості студентів вищих аграрних навчальних закладів. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 149-155. |
Abstract: | В статті «Педагогічні підходи забезпечення ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів» здійснено контент-аналіз психолого-педагогічних досліджень, який дозволив виділити такі основні підходи щодо забезпечення ефективності педагогічної технології формування соціальної зрілості студентів вищих агарних навчальних закладів (ВАНЗ), а саме: гуманістичний, компетентнісний, особистісно- та діяльнісно-орієнтований, аксіологічний, синергетичний, акмеологічний, технологічний, які сприяють подоланню традиційних стереотипних орієнтацій і веде до нових змісту, методів, технологій, забезпечуючи можливість пріоритетної концентрації на основних цілях, завданнях формування соціальної зрілості студентів ВАНЗ і відповідає особливостям сучасної соціокультурної ситуації формування особистості. The article analyzes the psychological and educational research, which allowed identifying the main approaches to ensure the effectiveness of educational technology of formation of a social maturity of students in higher agricultural education institutions, namely the humanist, competence, studentcentered, axiological, synergistic, technology. The use of these approaches in teaching practice of construction of educational technology enables a priority focus on its main objectives, the tasks in accordance with the characteristics of modern social and cultural situation of identity formation. Keywords: pedagogical approach, humanistic, competence, personality and action-oriented, axiological, synergistic, technological approaches. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8028 |
Appears in Collections: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SLOBOZHANICA_3_149-155.pdf | 476 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.