Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorКривоніс, І. І.-
dc.contributor.authorОнєгіна, О. С.-
dc.contributor.authorУшкалова, Є. М.-
dc.date.accessioned2022-10-05T07:42:58Z-
dc.date.available2022-10-05T07:42:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКривоніс І. І., Онєгіна О. С., Ушкалова Є. М. Маркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 57-59.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7909-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleМаркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-57-59.pdf352.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.